●ـــــــــــ๑۩یــوسـف زهـــــرا۩๑ــــــــــ●
●ـــــــــــ๑۩یــوسـف زهـــــرا۩๑ــــــــــ●

●ـــــــــــ๑۩یــوسـف زهـــــرا۩๑ــــــــــ●

آقا ظهور کن

ای آشنای غربت جمعه ظهور کن

یک مرتبه ز کوچه دل ما عبور کن

حک شده به روی بال قنوت نمازمان

یک خواهش آقا ظهور کن

نظرات 2 + ارسال نظر
مبینا (صنم مدرسه) پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 14:04

من الان بهت یه چیزی میگم من سنی هستم وسنی ها به اینا اعتقادی ندارند ولی من با اینکه سنی هستم بیشتر از شما مشتاق دیدارش هستم کاش ظهور میکردو به اونایی که من رو مسخره میکردند ومیگفتند خرافات است نشان میدادیم.

به امید ظهورش.اللهم عجل لولیک الفرج

خدیجه دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 ساعت 17:25

خیلی خوبه که وبلاگت را برا اقامون گذاشتی . ان شاالله خود اقا همیشه کمک کنه که با اعمالمون جز یاران واقعیش باشیم.
به امید ظهورش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد