●ـــــــــــ๑۩یــوسـف زهـــــرا۩๑ــــــــــ●
●ـــــــــــ๑۩یــوسـف زهـــــرا۩๑ــــــــــ●

●ـــــــــــ๑۩یــوسـف زهـــــرا۩๑ــــــــــ●

شب قدر

بسم الله الرحمن الرحیم

انا انزلناه فی لیله القدر(1)وما ادرک ما لیله القدر(2)لیله القدر خیر من الف شهر(3) تنزل الملائکه و الروح فیها باذن ربهم من کل امر(4)سلام هی حتی مطلع الفجر(5)

صدق الله العلی العظیم




به نام خداوند بخشنده مهربان


به یقین ما قرآن را در شب قدر نازل کردیم(1)و تو چه می دانی شب قدر چیست؟(2)شب قدر بهتر از هزار ماه است(3)فرشتگان و روح در ان شب به اذن پروردگارشان برای تقدیر هر امری نازل میشوند(4)شبی است سرشار از برکت و رحمت تا طلوع سپیده(5)

راست گفت خداوند بلند مرتبه و بزرگ



نظرات 1 + ارسال نظر
مبینا (صنم مدرسه) پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 13:59

خیلی عالی بود وخیلی زیبا من این سوره رو حفظ بودم ولی معنی اش رو نمی دونستم امروز فهمیدم مرسی

خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد