●ـــــــــــ๑۩یــوسـف زهـــــرا۩๑ــــــــــ●
●ـــــــــــ๑۩یــوسـف زهـــــرا۩๑ــــــــــ●

●ـــــــــــ๑۩یــوسـف زهـــــرا۩๑ــــــــــ●

آقا بیا

آقا بیا تا زندگی معنا بگیرید، شاید دعای مادرت زهرا (س) بگیرد، آقا بیا تا با ظهور چشمهایت، این چشمهای ما کمی تقوا بگیرد، پایین بیا خورشید پشت ابر غیبت، تا قبل از آنکه کار ما بالا بگیرد، آقا خلاصه یک نفر باید بیاید، تا انتقام دست زهرا (س) را بگیرد ...

Image result for ‫آقا بیا‬‎

نظرات 2 + ارسال نظر
مهتاب چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 21:18

غزل تر از غزل انتظار من برگرد
ابرستاره شب های تار من برگرد
.
.
.
شهید کن عطشم را شتاب کن موعود
به سر رسیده دگر انتظار من برگرد

ممنونم از نظرت آبجی گلم

****ریحانه***** چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 09:56 http://www.Toktam91.parsiblog.com

کاش من یک بچه آهو می شدم

می دویدم روز و شب در دشتها

توی کوه و دشت و صحرا روز و شب

می دویدم تا که می دیدم تو را

...

بهترین شادباش ها تقدیم به شما،

بمناسبت میلاد امام علی بن موسی الرضا(ع)

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد