●ـــــــــــ๑۩یــوسـف زهـــــرا۩๑ــــــــــ●
●ـــــــــــ๑۩یــوسـف زهـــــرا۩๑ــــــــــ●

●ـــــــــــ๑۩یــوسـف زهـــــرا۩๑ــــــــــ●

یـــــــا ابا صالح ــــیا مولا (عج)


یا ابا صالح دلم را هجر تو کرده هوایی


یا ابا صالح دلم را هجر تو کرده هوایی


می کنی در آسمان قلب مجنونم خدایی


می کنی در آسمان قلب مجنونم خدایی


یا ابا صالح


یا ابا صالح دلم را عشق تو کرده هوایی


می کنی در آسمان قلب مجنونم خدایی


می کنی در آسمان قلب مجنونم خدایی


ارباب دلم


مهتاب دلم


عکس روی تو


در باب دلم


یا مولا یا ابا صالح


یا مولا یا ابا صالح


یا مولا یا ابا صالح


یا مولا یا ابا صالح


نظرات 1 + ارسال نظر
الهه پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 ساعت 14:57

سلام اجی خوبی ممنونم اجی انشاءالله ظهور میکنه امام زمان

سلام ممنونم از نظرتون انشاء الله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد